Går hemma..

..

och promenerar ute..
Inser att frisk luft på morgonen är viktigare än någonsin – i synnerhet som mitt "jobb" kommer att fortsätta min mångåriga trend att sitta hemma och "jobba" framför dator etc..
 
Jag behöver VERKLIGEN rutiner som handlar om motion å kost när jag inte har en arbetsplats att åka till.
 
Sans öde: sitta hemma å jobba – alldeles själv..
Men jag har en snäll och omtänksam regionschef må ni tro… Hon har redan ringt mig och hört sig för om det ena å det andra, givit goda råd  – även om ekonomin?!
 
Annars äre Fleetwood Mac som snurrar i cd:n, å inte har jag orkat läsa ut "Värmen" av Lundell heller.
Jag väntar på att det ska bli dags att bege sig till en stad jag inte besökt å gå på utbildning…spännande..
 
Näe, jag måste försöka läsa ikapp hos Space-polarna
peace

4 tankar om “Går hemma..

  1. Och om du ändå är ute och nosar…?!
     

    Nu är det klart !!!
    Kerstins "Sommar, Sommar, Höst" Välkommen dit !
    Ja, nu duggar de tätt alla eftersläntrare i FärgRadion, om de inte står som spön i backen som regnet gör både här och där.
     
    Ha det gott !
     

  2.  Tjo San … i sensommaren sköna dagar  😉
     
    Jobba hemifrån har jag gjort en period…inte alltid så lätt och skönt som alla tror…det krävs en jäkla diciplin … för att inte springa och göra en massa annat där hemma … att hantera alla andra tidtjuvar …telefon…folk som tycker att ..ja du är ju hemma …hm… men visst frihet med …

  3. Jag jobbar ocksp hemifrån cyber här 😉
    Snart är det dax att vistas på arbetsplatsen dock.
    Håller fullständigt med dig ang motionens viktighet vid hemmaarbete/distansarbete … skulle vilja krydda med "tidsdisiplin" och "sociala möten" …. att lägga in en rutin om att t ex kl 3 varje dag gå på kafé och "titta" på annat än oss utomjordingar 😉
    Min räddning är nog främst mina hundar … och du har väl barn, om jag ej missminner mig!
    Kul att du ska på ytbildning! 😉
    G O O D  L U C K ! 😉
    "… everybody gotta learn sometimes … change U:r heart … look around U … change U:r heart it will astone U!*
     
     

  4. Du fixar säkert motionen på något sätt, mycket kan man göra på golvet: armhävningar, sit ups och stå på huvet.
     
    Vissa sidor i Värmen läste jag väldigt snabbt. Hans böcker skulle kunna komprimeras en del.
     
     
    Ha det bäst

Lämna en kommentar